Biennale 6 Restart
ISO 9001:2008 Δι@ύγεια
Ο Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης είναι πραγματικότητα!

Το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης και το Μουσείο Άλεξ Μυλωνά ένωσαν τις δυνάμεις τους και συγκροτούν τον μεγαλύτερο νέο φορέα πολιτισμού για τη σύγχρονη τέχνη στη χώρα. Εκθέσεις και δράσεις με άξονες τη μοντέρνα και σύγχρονη τέχνη, τη φωτογραφία, τις πειραματικές τέχνες και τη γλυπτική αποτελούν το καλλιτεχνικό πρόγραμμα που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μείνετε συντονισμένοι!

Το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης μετονομάζεται σε ΜΟΜus- Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης-Συλλογή Κωστάκη και αποτελεί πλέον Διεύθυνση-Μουσείο στο νέο φορέα.

Ώρες λειτουργίας: Τρ-Τε-Πα-Σα-Κυ 10:00-18:00, Πε 10:00-22:00, Δε κλειστά

Οι εκθέσεις του ΜΟΜus-Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης-Συλλογή Κωστάκη, συμπεριλαμβανομένης και της συλλογής Κωστάκη, είναι περιοδικές.
Σχεδιάστε την επίσκεψή σας βλέποντας τις τρέχουσες εκθέσεις μας ή επικοινωνώντας μαζί μας (τηλ. 2310589141 & 143, info@greekstatemuseum.com).

Σας περιμένουμε!

Τρέχουσες εκθέσεις

'Eκθεση του Ελληνικού Περιπτέρου στην 58η Διεθνή Έκθεση Τέχνης—La Biennale di Venezia

Τι παραφράζει η ιστορία και τι αποκρύπτει; Στο περιβάλλον που δημιουργούν οι καλλιτέχνες Ζάφος Ξαγοράρης, Εύα Στεφανή και Πάνος Χαραλάμπους για το ελληνικό περίπτερο η μετατόπιση από τις μεγάλες αφηγήσεις προς τις προσωπικές ιστορίες είναι διαρκής. Άγνωστες (ή όχι ιδιαίτερα...

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ. RESTART

Επιστρέφει, με βραβεία…στο MOMus-Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στη Μονή Λαζαριστών η έκθεση «Θεσσαλονίκη. Η Συλλογή Γιώργου Κωστάκη. Restart” από τις 19 Απριλίου έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2019. Η έκθεση, που πρωτοπαρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2018, δίνοντας την ευκαιρία σε...

Από τη Συλλογή Κωστάκη

Κλιουν Ιβάν, "Χωρίς τίτλο/ Αντιγραφή έργου του Juan Gris" (αχρονολόγητο)

Ο Κλιουν παρουσιάζει ένα αντίγραφο μιας νεκρής φύσης του Juan Gris. Ο Gris θεωρείται "ο πιο κυβιστής από τους κυβιστές", καθώς σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του δεν παρέκλινε από τα διδάγματα του κυβισμού. Προσπαθούσε να συγκεκριμενοποιήσει ό,τι είναι αφηρημένο και προχωρούσε από το γενικό στο ειδικό. Τα σπασμένα, κοφτερά περιγράμματα και ο φωτισμός των αντικειμένων στα έργα του τόνιζαν τις λειτουργίες του στις δύο διαστάσεις, ενώ η σύνθεση των στοιχείων ήταν πιο αυστηρή από εκείνη των έργων του Πικάσσο και του Μπρακ. Η γραμμή έπαιζε πάντα δευτερεύοντα ρόλο στα έργα του Gris, ενώ τα έργα του συχνά έτειναν προς τη μονοχρωμία.

Αναζήτηση στις συλλογές

 

Βρείτε μας στο Facebook