Στο εξής, η σχετική ενημέρωση για όλον τον προγραμματισμό του MOMus και των επιμέρους Διευθύνσεών του (Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης-Συλλογή Κωστάκη ǀ Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης-Συλλογές Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης ǀ Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης ǀ Πειραματικό Κέντρο Τεχνών ǀ Μουσείο Άλεξ Μυλωνά) θα γίνεται στην επίσημη ιστοσελίδα του, www.momus.gr.
Σας ευχαριστούμε!
Νέα - Δραστηριότητες
Πρόγραμμα εθελοντισμού 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ της έκθεσης «Λιουμπόβ Ποπόβα. Φόρμα. Χρώμα. Χώρος
MOMUS.GR | FIND US ONLINE
Εκδόσεις - Πωλητήριο
Προηγούμενες εκθέσεις
ΛΙΟΥΜΠΟΒ ΠΟΠΟΒΑ. ΦΟΡΜΑ.ΧΡΩΜΑ.ΧΩΡΟΣΗ Λιουμπόβ Ποπόβα (1889-1924), η ζωγράφος, η θεωρητικός, η δασκάλα, η σχεδιάστρια, η ‘αμαζόνα’ της ρωσικής πρωτοπορίας, η γυναίκα που δεν φοβήθηκε ποτέ να ταξιδέψει, να αναζητήσει και να πειραματιστεί με νέες καλλιτεχνικές πρακτικές στις αρχές του 20 αιώνα, η... | ||
7η ΜΠΙΕΝΑΛΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΣΤΑΣΗ στη Σύγχρονη Τέχνη. ΣΤΑΣΗ στην 7η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης. ΣΤΑΣΗ στην πρώτη Μπιενάλε του Μητροπολιτικού Οργανισμού Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης-ΜΟΜus. ΣΤΑΣΗ στις προτάσεις 50 και πλέον καλλιτεχνών από την Ελλάδα και το εξωτερικό αλλά και στον τρόπο θέασης... |
Από τη Συλλογή Κωστάκη
Μπομπρόφ Βασίλι, "Χωρίς τίτλο" (1921)Πολύχρωμη γεωμετρική σύνθεση που δομείται με βάση ένα ανοιχτόχρωμο ροζ-καφέ πολύπλευρο στο κέντρο (με σκουρότερη απόχρωση περιμετρικά στις τέσσερις τουλάχιστον πλευρές του), του οποίου οι δύο πλευρές σχηματίζουν αμβλεία γωνία. Εντός του πολύπλευρου διακρίνεται πλήθος μικρότερων γεωμετρικών μοτίβων διαφοροποιημένης κλίμακας και απόχρωσης, όπως η μικρή κίτρινη στενόμακρη ή κυλινδρική επιφάνεια κεντρικά, η πυκνή σειρά επάλληλων μαύρων γραμμών αυξανόμενου ή μειούμενου μήκους, διάφορα αλληλοτεμνόμενα κυκλικά και καμπυλόγραμμα μοτίβα (ροζ, μπλε, μοβ, κόκκινα), το (δύο φορές εμφανιζόμενο) μοτίβο τεσσάρων, μειούμενης ή αυξανόμενης κλίμακας κύκλων διαφορετικής απόχρωσης, οι οποίοι εγγράφονται σε δύο παράλληλες ευθείες εφαπτόμενες αντιδιαμετρικά στο μεγάλο κύκλο, καθώς και το συχνά εμφανιζόμενο μοτίβο των “τριχοειδών” ή ελαφρώς καμπύλων γραμμών με αυξανόμενο ή μειούμενο αντίστοιχα στο ένα τους άκρο, πάχος. Το τελευταίο εμφανίζεται και εκτός της πολύπλευρης επιφάνειας του κέντρου, στο φόντο πάνω δεξιά, καθώς και μεταξύ του πολύπλευρου και του φόντου του, αριστερά και κάτω. |